Äntligen!!!

Nu är det semester!!! Som jag har väntat!!
Nu ska jag bara njuta!
Njuta av lugn, familj, vänner, dryck och förhoppningsvis sol!! Gärna alla dessa tillsammans!!
Förra sommaren njöt jag mest av mat! Det resulterade i min absoluta toppnotering som ogravid; 90 kg!!
Den här sommaren tillåter jag icke några sådana destruktiva utsvävelser!! Jag kör på med min LCHF. Jag mår bra av det och då finns det ingen anledning att sluta. Det fusk som kommer att tillåtas är starka drycker såsom öl och Gin & Tonic.

Klockan är nu 22:21. Vi har kommit till stugan, packat upp 8 kassar mat och 7 stora Ikeasäckar med lakan, kläder och handdukar.
Nu sitter vi helt utslagna och mår gott. Den där fuskölen står bredvid mig kall och god.
Käraste Uffe mår som skrutt. Ett elakt skov vill inte ge sig och gör honom utmattad och allmänt sänkt.
Mästaren på att låtsas som ingenting kämpar vidare..... Love you Uffe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0