Bröllop

Ligger i soffan, klädd i mjuka kläder. Det är en bra dag för kläder som är bekväma. Det är dagen efter!

Igår gifte sig Sarah och Jens!
Regnet vräkte ner på morgonen och det såg minst sagt bistert ut. Men ju närmre vi kom Sthlm så sprack himlen upp.
Det blev en alldeles underbar vigsel. Sarah, Jens och flickorna var så fina! Saga sjöng vackert och tårarna brände bakom ögonlocken.
Efteråt samlades hela stora familjen hemma hos M och B för att äta en ljuvlig buffé och bröllopstårta.
Jag höll tal, jag klarade det och jag började inte grina!!
På kvällen samlades kompisarna hemma hos oss på altanen. Uffe hade dukat så himla fint i trolskt tema. Halva skogen låg på bordet, även sådant som myror och insekter..... I taket hängde trollhassel över hela bordet med gnistrande ljusslingor i, superfint när mörkret sänkte sig över altanen.
Det blev en riktigt trevlig fest!! Många glada skratt, kanongod libanesisk/ turkisk buffé och goda drycker. Halv fyra dansade vi till Smurfarnas "det glömda landet"..... Jag har inte vågat visa mig ute idag, jag kommer få spö av grannarna.

Nu ligger jag alltså här! Jag borde duscha.... har inte ens tvättat bort mascaran från igår.....
Men jag ligger så bra. Jag behöver vila.. Jag är ju 41 år, man blir faktiskt riktigt trött då av nattsudd!!

God afton


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0