Mary Kay- mingel

Ikväll trotsade jag min mage och gav mig ner till Grassa för en härlig Mary Kay kväll. " Min Gunilla" höll öppet hus och våra kunder fick möjligheten att prova alla produkter.
Jag är så stolt och glad över att få arbeta med dessa fantastiska produkter och att få möjligheten att träffa massa nya trevliga människor.
Tack 2 x Gunilla för all support!!
Tack mina fina gäster som kom och både testade och handlade.

Nu är ju sommaren här och ett bra tillfälle att bekanta sig med våra produkter.
Varför inte en enskild makeup rådgivning?? En spa eller hudvårdsklass med tjejgänget?? 3-6 gäster brukar vara lagom. Kostnadsfritt och garanterat en mysig stund.
Hör av er så bokar vi en tid!!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0