Sarah <3 Jens = Sant

Igår hade vi möhippa med lillasyster!! En liten men naggande god skara stod gömda i regnet och väntade på bruden. Hon blev hämtad hemma av en ung kille som hon inte känner. Han gav henne ett paket med instruktioner, mammas slöja och en vacker tiara. Sen var det bara att hänga på!!
Han körde henne till lokalen där vi andra väntade. Vi hade dukat upp med bubbel, ostar, vindruvor och en alldeles spritt språngande naken karl!!! Det skulle bli krokimålning!!
Jag blev så himla generad!! När vi skulle börja så fick jag hysteriskt skrattanfall. Skämdes som en hund, 41 åring som inte klarar att se en naken man utan att fnissa ihjäl sig!! Efter en stund la sig fnisset men jag kunde inte för mitt liv förmå mig att titta på "du vet vad". Den fick se ut som en morot med blast på alla mina bilder. Jag kunde dock inte undgå den hela tiden, för den tog relativt " mycket plats" om jag uttrycker mig så.....
Sarah är ju en konstnär i själ och hjärta och började direkt följa instruktionerna. Med snabbhet och säkerhet började fina skisser växa fram. Alla var väldigt fokuserade ( utom hon som bara fnissade hysteriskt) och fick förvånande bra resultat.
Kvällen spenderade vi hemma hos Sussie med god grillad middag och lite smålekar runt middagsbordet. Väldigt enkelt men väldigt mysigt.
Nu är Sarah redo att gifta sig med sin älskade Jens.
Jag är så otroligt lycklig för deras skull.
Ett bröllop är ett magiskt ögonblick att befästa sin kärlek. Dess storhet vet man inte förrens man får känna på den själv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0