Sömn???

Det är lite märkligt det här med att sova! Eller egentligen mest att inte kunna sova när man verkligen måste.
Jag måste sova!! Jag behöver sova!! Jag kan inte sova!!
Jag planerar tal i mitt huvud. Dom är lättsamma, tramsiga, tårfyllda, dramatiska. Vilket är bäst? Vad föredrar folk? En blandning gissar jag... Det gör det hela mycket svårare.
Jag kommer hålla minst ett tal på lördag, på min lilla S bröllop. Hur jag håller det är fortfarande dolt i dimmor...

Abbe och jag har haft lite egen tid i ett dygn. Eller ett halvt dygn eftersom han var hos Wallströms precis hela dagen. Det är ganska trevligt att få en av barnen ensam. Man pratar, umgås på ett annat sätt. Abbe har snackat hela tiden. Munnen har gått i ett. Annars när alla är med så tar han inte så mycket plats.
Tog lite bilder på våran sena middag i tisdags kväll. Vi hamnade på kebaben där vi glufsade i oss för kung och fosterland!!

Imorgon är det skolavslutning! På morgonen har Karlavagnen sin ceremoni i domkyrkan. På kvällen har mina egna barn anslutning på sin skola. Tyvärr kan jag inte vara med pga personalmöte. Det är första gången jag missar en avslutning!! Det känns som skit milt sagt!! Att få se bilder och video är inte detsamma.

Nu gör jag ett försök till med sömnen! Håll tummarna!!

Å


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Tänkte bara skriva några rader och säga hej. Och tala om att jag varit här. "Råkade" komma in här när jag var på väg till min egen blogg nämligen. Av någon anledning är jag alltid fascinerad när det är folk som heter ungefär samma som jag ;) Vem, vet, jag tittar kanske in igen!

2012-06-08 @ 07:22:36
URL: http://usandin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0