Söndag-Vilodag

Idag har jag vilat!!
Hela dagen!!
Det enda vettiga jag gjort är att ha ätit mat, satt på diskmaskinen och borstar tänderna. Jag kan komma att duscha men det känns som ett väldigt stort och hemskt jobbigt projekt.
Gårdagen!! Förstås en kanonkväll! Det är rolighetsgaranti när Moragänget samlas till fest.
Jag dansade till sen timma. Ballerinaskor på betonggolv är ingen höjdare för kroppen. Jag har ont överallt. Men rackarns vad kul det är att dansa. Känner dock att jag var svinjobbig framme hos dj'n...... Mååånga önskemål blev det ..... Undra om jag fick höra "mannen i den vita hatten"....? Det har jag glömt....

På söndagar har jag ju ofta problem med att somna. Ikväll är det liksom kört innan jag ens började. Sov mellan kl 17-19 i soffan!!!! Förutsättningarna till att somna har ju grusats rejält.. Klantigt!!!

Sista veckan innan semestern.. Gud så skönt att inte behöva alla måsten, bara vara!! Må den gå fort!!

Åsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0