Tröttmössa

Det är skönt men skämmigt att ligga i soffan på altanen och se sin man klippa gräset.
Jag är så överjordiskt trött så jag faktiskt knappt orkar skämmas.
Magen värker och ögonen vill bara falla ihop. Det verkar som jag drabbats av en liten sommarbacill.
Jag har ju inte tid att bacilla runt för jag har så mycket jag vill göra. Tex gå på efterlängtad fest på landet. Ingenstans i världen vet man hur en bra fest ska vara som i Mora!! Alltid rolighetsgaranti!!

Igår satt jag och plockade med mina Mary Kay produkter.
Det är så roligt att fått stifta bekantskap med produkterna och alla trevliga människor man möter. Tänk att få arbeta aktivt för att ge människor en vacker hy och en fantastiskt make up!! Det är något som fler borde göra. Man blir lycklig av det!!
Igår passade jag också på att köpa lite fler produkter. Jag märker att om det finns mycket att välja på så finner man lättare något att köpa.
Make up produkterna är det som lockar mig mest nu. Så mycket roliga skuggor, färger. Läppstiften är fantastiska, mjuka och krämiga. Lipglossen är supersköna, läckra färger och smakar gott, mascaran är bara bäst!! Det ska visst komma två nya produkter, ett serum som gör fransarna fylligare och en lash primer. Är du nyfiken på de produkterna?? Hojta till så kan vi ju testa dom tillsammans, det utlovas fantastiska resultat.

Nu ska jag nog hjälpa Uffe med gräset... Samvetet gnager i mig....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0