Uttråkade barn....

... är ingen lek när man själv känner sig skrutt. Jag hade önskar en dag under en filt på altanen med en god bok, men det har jag nu gett upp. Det är bara att glömma. Man får bli sjuk när barnen är stora.
På förmiddagen har vi kört 600 varv Mario kart. Förvisso kul men....
Vi har hoppat på sköldpaddor och ridit på Yoshi i Super Mario world. Förvisso kul men.....
Jag har nåt elände i magen. Inte i magsjukemagen utan i den mer "kvinnliga magen". Det gör skitont ibland och molande ibland. Kanske dags för ett besök hos doktorn. Där har jag inte varit sen efterkontrollen med Abbe. Jo förresten, cellprov har jag ju tagit!!

Av alla tänkbara luncher valde också Abbe den värsta; pannkakor. Jag hade hoppats på yoghurt och macka..
Luncher är förövrigt att ämne som kräver ett eget inlägg!! Hate luncher!!

Nu sitter han vid datorn på övervåningen och ska spela. Själv drar jag mig ut på altanen för en stunds vila. Undra hur länge jag får ligga där???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0