Solig söndag!

En härlig dag! Det blev asbra väder och vi har fått en hel del gjort! Vi har varit tillsammans familjen nästan hela dagen och det känns så himla bra! Det var nog precis vad vi behövde!

Uffe och jag har börjat måla om våra gamla utemöbler i furu! Är så himla trött på att allt ser ut som en alpstuga så vit färg köptes in och vi började måla med solen gassande på oss! Det blir nog riktigt bra! Definitivt billigare än att köpa nytt varjefall.

Uffe målar trämöbler vita:




Maten har funkat bra idag, inga konstigheter. Käkade lasagne ikväll och det var väl inte den mest fettsnåla pastarätt som serverats men som kompensation tog jag en bra mycket mindre bit än vad jag ville och massor med sallad!
Jag känner mig så himla nöjd med att skallen är med när jag ska äta något, jag är verkligen medveten om vad, när och hur jag stoppar i mig. Det kan vara så att jag inte gått ner mina 0,5 som jag bestämt att jag ska ha klarat men jag känner mig ändå som en vinnare! Fan, det här är ju asbra för självförtroendet!

Imorgon är det måndag, ny arbetsvecka! :) Ska bli skönt med lite ordning, förra veckan blev ju helknäpp med alla sjukdomar och röda dagar! Nu har jag massor att göra på jobbet så ingenting får gå fel!!!
Min kära svåger Björn har sin födelsedag imorgon! Han blir lite närmare 40 år än vad jag är! Vi ska dit och fika på kvällen innan KBT´n. Hmmm läbbigt med tårta innan vägning.......

Nu är det knoppingtajm!

Åsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0